wtorek, 17 kwietnia 2012

Wiecie, tak jeszcze otworzyłam komputer na chwilę, weszłam na bloga, odwiedziłam Was wszystkie, przeczytałam komentarze, jakie mi zostawiacie... no i jak już mówiłam, to tylko dzięki Wam się trzymam <3
Dziękuję Wam za wiarę we mnie, wiecie, że i Wy zawsze możecie na mnie liczyć <3
I tak jak sobie myślałam, to przypomniała mi się pewna piosenka - niestety znowu po niemiecku, ale jakoś tak fajnie oddaje moje obecne przemyślenia.


Was wir alleine nicht schaffen das schaffen wir dann zusammen <3

Sama piosenka nie do końca mówi o tym, co myślę, ale te słowa oddają WSZYSTKO <3 
Dziękuję! 

5 komentarzy:

  1. nie lubię niemieckiego,ale tekst jest fajny :)
    w końcu po to tu jesteśmy, by razem chudnąć i się nawzajem wspierać :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam j.niemiecki! Masz plusa ;p

    Zawsze w ciężkich chwilach możesz liczyć na każdą z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie przepadam za niemieckim więc co do piosenki się nie wypowiem ;P ale co do wsparcia, to ja też nie dałabym rady bez pomocy motylków:) Cieszę się że czujesz to wsparcie:) Buziaki trzymaj sie chudziutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu niemiecki ^^ No cos w tym tekście takiego magicznego jest :) Oj kochana, Ty dla Nas, My dla Ciebie i to zawsze <33 :*

    Chudnij Skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, wir schaffen das zusammen! Wir geben nicht auf! Niemals!

    OdpowiedzUsuń